Wierni tylko Polsce
Wierni tylko Polsce
Płomyk Płomyk
525
BLOG

Ballada Patrioty :)

Płomyk Płomyk Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ballada Patrioty

Moim znakiem Orzeł Biały
Moją flagą czerwień i biel
Moim domem tylko Polska
Flaga krwią i bohaterstwem jej dzieci przeorana
Orzeł Godłem Polakowi cel wskazuje.
Anioł z berłem kroczy dumnie wśród szeregów
Niebo i śpiew ptaków zbawczą nadzieją
Karabin zamiast plecaka bronią Polaka
Słońce wschodzi krwawą łuną  na tle nieba,dzień obwieszcza,że powstał,liczy czas,godziny,dni i lata do końca swiata.Śpiew ptacka esencją rozkoszy dnia powszedniego.Ptactwo budzi się wcześniej od broni i grzechotu dział wroga.
Żar okrywa moje serce gdy widzę Polskę całą w łzach.Polak Patriota dumny z pochodzenia zawsze gotów stanąć w bój i umrzeć tylko dla Niej.Nigdy na kolanach Polak absolwent twój.O Wolną Polskę zawsze modli się Patriota

Płomyk
O mnie Płomyk

Jestem Polakiem Dumnym z Pochodzenia

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura